Promocja!

MRS Barracuda R2 Pro

Original price was: 9 496,00 zł.Current price is: 8 930,00 zł.

Barracuda R2 Pro to dwuosobowy packraft ze specjalnie wyprofilowanym kadłubem, wykonany z bardzo wytrzymałych materiałów i wyposażony w siedzenia modyfikowalne (do klęczenia lub siedzenia) oraz zdejmowany pokład wodoodporny dla dwóch osób. System ISS jest w standardzie. Łódź może być używana zarówno otwarta, jak i całkowicie zamknięta.

Opis

Rozwój czy ewolucja w packraftingu nosi nazwę Barracuda R2 Pro – zaawansowana technicznie łódź wyprawowa, wyczynowy packraft dla dwojga. Specyfikacja jest podobna do specyfikacji Alligator 2S Pro. Jednak R2 oznacza również Race lub Recreation – w zależności od Twoich preferencji, aby zawsze móc pływać nim ze swoim partnerem. Barracuda R2 Pro to szybki, kryty i w pełni funkcjonalny dwuosobowy packraft. Barracuda R2 Pro jest częścią optymalizacji MRS StreamlineSL.

Kajak i canoe w jednym packrafcie

Unikalne modyfikowalne siedzenia Barracudy R2 umożliwiają pozycję klęczącą (siodełko/siad okrakiem) lub normalną pozycję siedzącą (płaska poduszka siedziska). Fartuchy wodoodporne można założyć w OBU pozycjach (siedzącej lub klęczącej). Zmiana pozycji siedziska zajmuje mniej niż 2 minuty (obrócenie siedziska o 90° i zamocowanie 4 pasów na podłodze lub bocznej tubie). Na łodzi można wiosłować pagajem (styl canoe) lub wiosłem kajakowym (dwustronnym).

Charakterystyka

  1. Opływowa konstrukcja tub kadłuba
  2. Fotele kombinacyjne do pozycji klęczącej lub siedzącej
  3. Pokład wodoodporny dla dwóch osób, w pełni zdejmowany
  4. Mocniejszy materiał tub kadłuba (420D)
  5. Fabrycznie zainstalowany miękki uchwyt do zdejmowanej płetwy/skegu
  6. W standardzie system  ISS

1. Blisko 4-metrowa Barracuda ma specjalnie wyprofilowany kształt. Zaostrzony dziób koresponduje z wydłużoną rufą, tworząc długą linię styczną z wodą i nadając całości opływowy kształt. Zapewnia to świetną prędkość tej łodzi. W rezultacie Barracuda jest bardzo szybka, nie tracąc przy tym swojej stabilności typowej dla packraftów.

2. Wygodna pozycja klęcząca między zdejmowanymi siedzeniami zapewnia wydajne wiosłowanie w stylu kanadyjkowym (canoe) przy doskonałej widoczności (wysoka pozycja wiosłującego). Natomiast obrót siedziska o 90° tworzy wygodną poduszkę do siedzenia. Obaj wioślarze będą mieli też oparcie. Szczególnie wysokie osoby doceniają 217 cm długości wewnętrznej przestrzeni do siedzenia.

3. Pokład wodoodporny (zdejmowany) pozycjonuje Barracudę w innej lidze. Podobnie jak jednoosobowy Alligator 2S, jest to skuteczne rozwiązanie na rzeki górskie, zimne warunki czy ulewny deszcz. W pokładzie znajduje się kokpit, w którym umieszcza się elastyczne tyczki tworzące sztywny rant. Na niego nakłada się fartuch wodoodporny, który ma gumowe wykończenie. Takie rozwiązanie jest nie tylko szczelne, ale i bezpieczne, bo w razie potrzeby bo dzięki uchwytowi („ucho bezpieczeństwa”) otwiera się niezawodnie i bez wysiłku.

Pokład można też całkowicie zdjąć dzięki zamkowi, którym przypięty jest do kadłuba z każdej ze stron. Oznacza to, że packraft może być używany również jako łódź otwarta. Otwarta konfiguracja sprawdza się w ciepłych warunkach (lub zimnych przy odpowiednim stroju) i oszczędza 1,5 kg wagi, co czyni ją szczególnie interesującą dla wypraw z plecakiem.

4. Materiał tuby wykonany jest z nylonu 420D z jednostronną powłoką uretanową o wyższym stopniu twardości. Podłoga jest wyposażona w włókno aramidowe, które zapewnia wyjątkową odporność na rozdarcie – częściowo naciętej tkaniny nie da się rozerwać ręcznie. Doskonałe właściwości adhezyjne powłoki PU sprawiają, że łódź jest niezwykle trwała, lekka, odporna na promieniowanie UV, nie starzejąca się i elastyczna w niskich temperaturach.

5. Packraft ma fabrycznie zainstalowany miękki uchwyt na zdejmowaną płetwę/skeg poprawiający utrzymywanie kierunku i prędkość. W zestawie jest mała płetwa (mini-skeg). Większa, bardziej efektywna płetwa (Anfibio Skeg) może być wybrana opcjonalnie lub dokupiona później.

6. Internal Storage System (zamek bagażowy T-Zip) znajduje się w standardowym wyposażeniu Barracudy R2 Pro, co czyni ją prawdziwym frachtowcem.

Zastosowanie

Barracuda R2 Pro jest przeznaczona dla par i partnerów – podwaja możliwości osiągania rozmaitych celów:

  • średnie i małe rzeki nizinne *****
  • rzeki górskie **
  • jeziora i szerokie rzeki nizinne *****
  • wycieczki morskie ****
  • długie wyprawy rzeczne, ekspedycje *****
  • bikerafting (łączenie z rowerem) **
  • jako uzupełnienie pieszych wypraw *
  • pływanie całoroczne (także w chłodne miesiące) *****

Tylko od Ciebie zależy sposób, w jaki będziesz ją użytkował(a), niezależnie od tego, czy są to spływy rekreacyjne, czy ambitne wyprawy!

Łódź może być używana zarówno na jeziorach, rzekach, łatwych wodach górskich i osłoniętych zatokach oceanicznych, ale pamiętaj o dobrej pracy zespołowej i rozsądnej akcji na płynącej wodzie. Możliwość transportu samolotami, kamperami, pociągami i autobusami czyni z niej idealną łódź podróżną.

UWAGA

Podobnie jak większość packraftów, Barracuda R2 Pro ma nienadmuchiwaną podłogę, więc w przypadku używania w pozycji klęczącej poza głęboką, spokojną wodą zalecamy noszenie nakolanników, takich jak do jazdy na rolkach, lub piankową matę podłogową. Jednak w pozycji siedzącej (na pompowanym siedzisku) gładka podłoga nie wymaga tego.

Aby zapewnić efektywne i bezpieczne pływanie ważne jest, aby zwracać uwagę na odpowiednie ciśnienie powietrza (szczególnie w zimnej wodzie). Ze względu na dynamikę pływania w tandemie, niskie ciśnienie może prowadzić do zniekształceń i wygięć kadłuba.

W mało prawdopodobnym przypadku uszkodzenia, naprawy można wykonać w terenie za pomocą LifePatch, który bardzo dobrze wiąże się z powierzchnią uretanu. Małe dziurki można uszczelnić za pomocą Stormsure, płynnego uszczelniacza uretanowego. Wszelkie większe uszkodzenia, jeśli się pojawią, można naprawić w domu lub w naszym warsztacie za pomocą zapasowego materiału i kleju kontaktowego.

Barracuda R2 Pro to kolejny wspólny projekt Anfibio Packrafting i MRS (Micro Rafting System). Połączenie know-how w zakresie tkanin i doświadczenia produkcyjnego MRS z wieloletnim doświadczeniem Anfibio Packrafting pomogło udoskonalić projekt produktu końcowego. Produkcja seryjna odbywa się na Dalekim Wschodzie, w małych, ręcznych partiach. Wszystkie produkty posiadają przedłużoną trzyletnią gwarancję.

Wysyłka z:

  • łódź z pokładem i zamkiem ISS
  • dwa siedziska modyfikowane (do siedzenia lub klęczenia)
  • dwa oparcia
  • pasek do pakowania
  • worek do pompowania
  • dwa stelaże do kokpitu
  • dwa fartuchy wodoodporne
  • dwa wewnętrzne worki wodoodporne (ISS)
  • materiał łatek do kadłuba i podłogi (wymagaja dodatkowego kleju!)
  • instrukcja obsługi
  • mini skeg

Materiały

Tuby: 420-den o wysokiej wytrzymałości Nylon z jednostronną powłoką uretanową (3,5mil 67T * 55T 90 A Ether TPU) i gładkim wykończeniem powierzchni (połysk), czarne pigmenty (wyższy stopień twardości), odporne na warunki atmosferyczne i hydrolizę
Podłoga: 840-den, bardzo odporne na rozdarcie włókno aramidowe z wielokrotną powłoką uretanową (6 mil 67T * 55T 90 A Ether TPU) i wykończeniem powierzchni, odporne na warunki atmosferyczne, hydrolizę
Pokład wodoodporny: 210-den Ripstop Nylon ze wzmocnieniami 420D, 2,4 mil jednostronnie powlekany, przezroczysta powłoka uretanowa, rzep i zamek błyskawiczny, odporny na warunki atmosferyczne, hydrolizę
Siedzisko i oparcie: tkany nylon 210 denier z 2,8 milicali powlekany jednostronną powłoką uretanową, odporny na warunki atmosferyczne, hydrolizę

Budowa

Sportowy design z równoległymi tubami kadłuba, wydłużony dziób i rufa (symetryczne) i dobrze wyważony rocker (lekko odwrócony, spiczasty dziób i rufa), dopasowany krój, cztery mocowania na rufie, cztery mocowania na dziobie, dwie długie pętle wewnątrz, główny zawór (jednokierunkowy), zamek T-Zip, mocowanie płetwy/skegu

Barracuda R2 Pro jest częścią optymalizacji MRS StreamlineSL.

Prędkość: 7 km/h

Wyporność: 300 kg

Wykonanie:

Potrójna konstrukcja: szyta nićmi o wysokiej wytrzymałości; tuby zgrzewane na gorąco; kontakt klejonej podłogi z klejonymi krawędziami. Tworzy to wiązanie silniejsze niż sama tkanina kadłuba. Zgrzewana i klejona taśma fartucha, specjalne czerwone taśmy szwowe

Waga

Łódź z zamkiem błyskawicznym i pokładem: 5275 g
Fotele kombi: 2 x 240 g
Oparcia: 300 g + 120 g
Fartuch: 2 x 330 g
Stelaż kokpitu: 2×160 g
Zdejmowany pokład: 515 g

Łódź kompletna: 7670 g

Pasek do pakowania: 24 g
Worek do pompowania: 195 g
Materiał naprawczy: 20 g
Worki ISS: 220 g

Wymiary

Wewnętrzny:
Długość: 217 cm
Szerokość: 37 cm

Zewnętrzny
Długość: 360 cm
Szerokość: 99 cm
Linia wodna: 320 cm
Średnica tuby: 31 cm
Rozmiar opakowania: około 50×35 cm

Kolor: czarny z czerwonymi pasami

Podsumowanie

Dwuosobowy packraft, jakim jest Barracuda R2 Pro, na nowo definiuje packrafting tandemowy! Zwłaszcza całkowicie zdejmowany pokład wodoodporny sprawia, że łódź jest bardzo wszechstronna i wygodna.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.