MRS Nomad S1

6 498,00 7 907,00 

Nomad S1 to najszybszy jednoosobowy packraft na rynku. Dzięki długiemu, wąskiemu kształtowi i wydłużonej linii wodnej Nomad S1 szczególnie dobrze nadaje się do pływania na długich dystansach. Może być używany zarówno na wodach spokojnych, jak i na rzekach górskich. Dostępny również z systemem pakowania bagażu do wewnątrz (ISS2).

SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

Dzięki smukłemu kształtowi bardziej przypomina kajak, niż packraft. Nomad S1 świetnie nadaje się na długie ekspedycje. Jest też najszybszym spośród jednoosobowych packraftów. Rekomendowany zarówno na spokojne wody jak i na rzeki górskie.

  • bardzo duża przestrzeń bagażowa – zarówno z przodu jak i z tyłu
  • najwyższej jakości materiał TPU
  • wysoki standard wyposażenia (uchwyty, siedzisko i regulowane oparcie, zawory jednokierunkowe)
  • kryty, całkowicie odpinany pokład, fartuch z wygodnymi szelkami
  • opatentowany kształt MRS StreamlineSL optymalizujący właściwości nautyczne (prędkość i kierunek)
  • dostępny z systemem ISS2

Zastosowanie

  • średnie i małe rzeki nizinne ****
  • rzeki górskie ***
  • jeziora i szerokie rzeki nizinne ****
  • wycieczki morskie ***
  • długie wyprawy rzeczne, ekspedycje *****
  • bikerafting (łączenie z rowerem) ****
  • jako uzupełnienie pieszych wypraw **
  • duży bagaż ***/****
  • pływanie całoroczne (także w chłodne miesiące) *****

Prędkość
Nomad S1 ma blisko 3 metry długości i jest stosunkowo wąski (87 cm). Dzięki temu osiąga prędkość zbliżoną do kajaków pneumatycznych, a nawet polietylenowych (zwłaszcza po zamontowaniu Anfibio Skeg).

Przestrzeń bagażowa
Inaczej niż w klasycznych packraftach, siedzenie umieszczone jest w ⅓ długości. Takie rozwiązanie umożliwia wykorzystanie dodatkowej przestrzeni za siedziskiem na bagaż.
Nomad S1 dostępny jest także z systemem ISS (ISS2).

Kryty pokład
Nomad S1 wyposażony jest w kryty pokład i fartuch, co niemal całkowicie zabezpiecza Ciebie i wnętrze łodzi przed wodą (fale, deszcz, kapanie z wioseł), a także przed zimnem.
Tradycyjne pokłady w kajakach są wygodnym rozwiązaniem, ale mają też wady: zmniejszają przestrzeń bagażową i utrudniają czyszczenie łodzi.
Dlatego w Nomadzie S1 zastosowano pokład, który w razie potrzeby można odpiąć. Specjalne zamki błyskawiczne, którymi zapina się pokład tylko w niewielkim stopniu przepuszczają wodę (albo wcale).
Do pokładu zakłada się elastyczne rurki, które tworzą sztywny rant kokpitu. Na ten rant zakłada się elastyczny fartuch, który dodatkowo zabezpiecza Cię przed zamoczeniem. Ma on funkcjonalne szelki i tzw. ucho bezpieczeństwa, za które należy pociągnąć, aby wyjść z packraftu (także w przypadku wywrotki).

Pozostałe wyposażenie
Nomad S1 ma w pełni regulowane, 6-punktowe oparcie, co ma duże znaczenie zwłaszcza przy pokonywaniu długich dystansów (odcinek lędźwiowy). Możliwość regulacji zapewnia dopasowanie dla osób o różnym wzroście.
W packrafcie zainstalowano wyjmowalny fin/skeg. Poprawia on właściwości nautyczne na otwartych wodach (jeziora, szerokie rzeki i morza), zwłaszcza przy niesprzyjającym wietrze. Dla osiągnięcia jeszcze lepszego efektu polecamy Anfibio Skeg, który jest znacznie większy i pasuje do oryginalnego mocowania we wszystkich packraftach MRS i Anfibio.

UWAGA
Nomad S1, z racji na swój wydłużony kształt może wymagać nieco większego ciśnienia, niż to, jakie można osiągnąć pompując klasycznie (worek + usta). Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku cięższych osób (80 kg +), a także pływania po rzekach górskich. W tym celu polecamy użycie małej pompki. Otwór zaworu pasuje do wielu popularnych modeli ręcznych pompek na rynku.

W zestawie:

  • packraft
  • worek do pompowania
  • rurki (stelaż) do krytego pokładu
  • fartuch (zdejmowany)
  • zwijany pokład
  • wygodne siedzenie
  • wygodne oparcie (regulowane)
  • łatki (dla burt i podłogi, wymagają dodatkowego kleju)
  • mini-skeg (fin)
  • instrukcja obsługi

Materiały:
Burty: Nylon 210 den o wysokiej wytrzymałości, jednostronnie powlekany (3,2mil 67T*55T 90 A Ether TPU), błyszczące wykończenie powierzchni, odporny na warunki atmosferyczne i hydrolizę
Podłoga: Nylon 840 den bardzo odporny na rozdarcie, wielokrotnie powlekany (5mil 67T*55T 90 A Ether TPU), odporny na warunki atmosferyczne i hydrolizę
Siedzenie: Nylon 210 den tkany, jednostronnie powlekany (2,8mil), odporny na warunki atmosferyczne i hydrolizę
Pokład: 210-den Ripstop Nylon ze wzmocnieniami 420D, jednostronnie powlekany (2,4mil), przezroczysta powłoka uretanowa, rzep i wodoodporny zamek błyskawiczny, odporny na warunki atmosferyczne i hydrolizę

Prędkość: 6 km/godz.

Wyporność: 190 kg

Waga:
Łódź: 3530 g (z pokładem, bez ISS2)
Oparcie: 290 g, siedzenie: 250 g
Łódź kompletna: 4560 g (bez ISS2)
Taśma do pakowania: 24 g
Worek do pompowania: 195 g
Łatki: 20g

Wymiary
Wnętrze:
całkowita długość: 170 cm
długość od siedzenia: 130 cm
szerokość na biodra: 33 cm

Zewnątrz:
długość: 295 cm
szerokość: 87 cm
styczne z wodą: 270 cm

Grubość burt: 27 cm
Wielkość po zwinięciu: ~ 40 x 30 cm (jak 3-osobowy namiot)
Najdłuższy element stelażu (rurka kokpitu): 60cm

Kolory: Forrest green, royal blue, luminous red

Informacje dodatkowe

Kolor

Forrest Green, Royal Blue, Luminous Red, Sand Beige, Forrest Green + ISS2, Luminous Red + ISS2, Sand Beige + ISS2

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.