ANFIBIO REVO XL (+)

4 246,00 4 897,00 

Duży Revo oferuje to samo, co Revo CL, ale wszystkiego jest trochę więcej – jak można spodziewać się po wersji XL. Jest nieco dłuższy, szerszy, mocniejszy, a dzięki TubeBags może przenosić duży bagaż ładunek. Dostępna również w wersji materiałowej Plus(+)!

SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

Revo XL jest częścią konceptu Revo: połączenie (zamykanej) samoczynnie wyrównującej, profilowanej podłogi i innowacyjnej TwinTail TM . Dzięki efektowi bailingu (system odprowadzania wody) łodzie te nie wymagają pokładu wodoodpornego i mogą być skonfigurowane także jako lekkie, minimalistyczne „jedynki”. Skutkuje to unikalnym zakresem zastosowań, od whitewater do turystyki.

Różnice w Revo XL
Wariant XL opiera się na większym kadłubie. Jest o 10 cm dłuższy, co zapewnia przestrzeń i szybkość. Ma średnicę tuby 28 cm, co zwiększa wyporność i stabilność. W Revo XL dostępne są TubeBags (kieszenie bagażowe), co zapewnia wystarczającą ładowność. Dodatkowo dostępna jest mocniejsza podłoga oraz opcjonalna wersja materiałowa Plus(+), która jest odpowiednia do potencjalnie dużych obciążeń. Łódź jest dobrym wyborem szczególnie dla dużych i ciężkich osób, na wielodniowe spływy lub gdy potrzebny jest większy komfort. W wersji XL nawet duże osoby do obciążenia 120 kg mogą siedzieć zupełnie bez siedziska, bezpośrednio na macie.

Dwa centralnie umieszczone i wodoodporne zamki bagażowe o stopniu ochrony IPX7 z bezpośrednimi, hermetycznymi kieszeniami wewnętrznymi zapewniają przestrzeń bagażową o pojemności 70 l każda bezpośrednio w tubie. System jest bardzo odporny na zabrudzenia i zużycie ze względu na swoją konstrukcję. Bagaż jest automatycznie prawidłowo układany i zabezpieczany przed zsunięciem. Umieszczenie bagażu wewnątrz tub oznacza nisko położony środek ciężkości (stabilność) oraz ochronę przed zamoczeniem.

Charakterystyka i zastosowanie wiosłowania
System odprowadzania wody ma wiele zalet, w tym swobodne wyjście i wejście z łodzi, np. podczas przenoski, zwiadu lub po wywrotce, choć generalnie łódź taka jest bardzo stabilna. Mata podłogowa została zaprojektowana tak, aby dobrze wypełnić wnętrze podłogi, pozostawiając niewiele miejsca na gromadzącą się wodę. Dzięki temu packraft jest bardzo zwrotny i utrzymuje prędkość na wzburzonej wodzie, np. podczas łapania wirów. Nawet przy ogromnych falach do łodzi dostaje się minimalna ilość wody, ponieważ szeroki kadłub i wysoki dziób zapewniają dużą wyporność.Może to być interesująca opcja np. dla bikerafterów, którzy ze względu na transport rowerów preferują otwartą łódź (bez pokładu), ale wciąż pływają po białej wodzie. Revo XL znajduje zastosowanie w długich (i krótkich) wyprawach o mieszanych zastosowaniach, takich jak wycieczki górskie (bagażowe), wyprawy i podróże na duże odległości.
W zestawie:
  • pasek do pakowania
  • worek do pompowania
  • nadmuchiwana mata podłogowa
  • siedzenie Packseat
  • pasy udowe 5P
  • komfortowe oparcie
  • pompka ręczna
  • łatki naprawcze (materiał rury i podłogi – wymagają dodatkowego kleju, którego nie ma w zestawie)
  • instrukcja obsługi
  • siedzenie piankowe (opcjonalnie)
  • darmowy serwis naprawczy
Materiał
Podobnie jak wszystkie Packrafty Anfibio, Revo XL jest wykonany ze specjalnej tkaniny uretanowej (TPU), opartej na bazie z nylonu, która ma wysoką odporność na rozdarcia i ścieranie w połączeniu z niską wagą. Gładka i błyszcząca powierzchnia powłoki tuby jest szczególnie odporna na zarysowania. Nasz nylon TPU zastosowany w swojej głównej wersji sprawdza się od wielu lat.Revo XL występuje również w wersji materiałowej Plus(+), która jest o 17% cięższa, ale dzięki większej gęstości splotu, mocniejszym włóknom i zwiększonej grubości warstw jest mocniejsza nawet o +80%. Materiały Plus(+) można rozpoznać po ich własnych kolorach Pacific Blue+ i Terra Red. Ale są one również dostępne w znanym Fresh Green+
Materiał 
  • Tuby: nylon 210 den, jednostronnie przezroczysty uretan (TPU) laminowany z wykończeniem powierzchni (połysk)
    • Wersja Plus(+): tkanina nylonowa o dużej gęstości 420 den, z jednej strony przezroczysta powłoka uretanowa (TPU), w tym. błyszczące wykończenie powierzchni
  • Podłoga: Plus(+) 840 den nylon o wysokiej gęstości splotu, podwójny uretan (TPU) powlekany po obu stronach (0,15 mm)
  • Siedziska: nylon 210 den, uretan (TPU) laminowany z jednej strony
  • TubeBags: nylon 210 den, uretan (TPU) laminowany z jednej strony
Budowa
Asymetryczne i zwężające się rury kadłuba z wahaczem (odwróconym, spiczastym dziobem), podwójną rufą (TwinTail TM ), zachodzącą na siebie i profilowaną podłogą, system odprowadzanie wody (zwijany), 8 uchwytów, 10 mocowań do siedzisk Comfort BackBand, pasy udowe, główny zawór zwrotny, mocowanie dla płetwy/skegu
Jakość wykonania
Bezklejowa konstrukcja z szytymi i zgrzewanymi szwami
Waga
  • Sama łódź (z TubeBags): 2750g
    • Wersja Plus(+) (z TubeBag): 2980 g
  • Sama łódź (bez TubeBags): 2525 g (dostępna tylko wersja Plus(+))
  • Dmuchana podłoga: 760g
  • Wygodna opaska na plecy: 160g
  • Lekkie siedzenie: 130g
  • Kompletna łódź (z TubeBags): 3800g
    • Wersja Plus(+) (z TubeBag) w komplecie: 4030 g
  • Kompletna łódź (bez TubeBags): 3575 g (dostępna tylko wersja Plus(+))
  • Pasy udowe: 145g
  • Siedzisko z pianki
  • Pasek do pakowania: 25g
  • Torba do inflacji: 100g
  • Tkanina naprawcza: 20g
Wymiary
Wewnętrzny
  • Długość: 135 cm
  • Szerokość: 36 cm
Zewnętrzny
  • Długość: 247 cm
  • Szerokość: 92 cm
Linia wodna: 220 cm
Średnica tuby: 28 cm
Wielkość opakowania:
bez TubeBags: około 30 x 20 cm

z TubeBags: około 30 x 25 cm

Prędkość: 5 km/ h
Wyporność : 170 kg
Dostępne kolory: Silverlake Blue/Sunny Yellow, Fresh Green+, Terra Red+/Pacific Blue+

Informacje dodatkowe

kolor i materiał

Terra Red+/Pacific Blue+, Fresh Green+ z TubeBags, Terra Red+/Pacific Blue+ z TubeBags, Silverlake Blue/Yellow z TubeBags

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.